من دیونه رو باش ...


eshgholane

من دیوونه رو باش كه نفهمیدم تو بی رحمی

 تمام مشكلم اینه كه حرفامو نمی فهمی

 منو باش كه نفهمیدم تو بی ذوقی بی احساسی

 دروغ بود اینكه می گفتی تو هم محو گل یاسی

 من دیوونه رو باش كه شكستم با شكست تو

 تو چه مردابی افتادم یه عمره با دو دست تو

 من دیوونه رو باش واسه تو گریه می كردم

 تو رو باش كه نفهمیدی تو شعرم گم شده دردم

من دیوونه رو باش كه به پای چشم تو سوختم

 ولی بعد یه كم بازی تو با من بد شدی كم كم

من دیوونه رو باش كه واسه عهدت قسم خوردم

باهات موندم ، باهات ساختم ، واست سوختم ،‌واست مردم

 من دیوونه رو باش كه به اخمای تو خندیدم

 همش یك گل تو باغچم بود اونم آخر واست چیدم

 من دیوونه رو باش كه به خوبیم عادتت دادم

 شكستی قلبمو اما ندیدی رنگ فریادم

 من دیوونه رو باش كه واست روزامو سوزوندم

 خوشی رو تو خودم كشتم ، ولی با چشم تو موندم

 من دیوونه رو باش كه كشیدم ناز چشماتو

چه قد تلخه بدون تو ، چه قدر سخته برام با تو

من دیوونه رو باش كه خیال كردم تو مجنونی

تو حتی اسم مجنونم ، نه آوردی ،‌ نه می دونی

 من دیوونه رو باش كه قد دنیا دوست دارم

 نه اما من دوست داشتم حالا كه از تو بیزارم

من دیوونه رو باش كه واست خوندم چه قد ساده

تو حرف عاشقونم رو شنیدی ، حاضر آماده

 من دیوونه رو باش كه نشستم منتظر ،‌رسوا

 زدی تو زیر قولاتو ، گذاشتی باز منو تنها

 منو باش كه نفهمیدم منو دیگه نمی خواستی

چه قدر دیوونه ای راستی ،‌چه قد دیوونه ام راستی

 منو باش كه با یه آهنگ می خواستم مهربونتر شم

 زدی تیر و توی ذوقم نداشتی حوصله بازم

من دیوونه رو باش كه تو رو عاشق حساب كردم

 چه قدر دیوونه تر چون باز ، تو رو اینجا خطاب كردم

 من دیوونه رو باش كه ،‌درسته خیلی دیوونم

جهنم می رم اما نه ، كنار تو نمی مونم

 اینم یه نامه ی ابری ، به امضای یه دیوونه

فقط بیچاره اون كس كه ، یه عمر با تو می مونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,ساعت 15:8 توسط hamed-zahra| |


Power By: LoxBlog.Com